Köping

Nu ikväll sändes sista avsnittet av mitt favoritprogram,
köping *gråter* Hoppas att det kommer fler säsonger.
Varför kan inte tv4 satsa på program som folk tycker om,
6 avsnitt är ju ingenting. Ist sänder dom massa annan
jävla skit!


Här kommer iaf Tobbes skönaste citat, gooooding!

"Jag tror jag har fått ampris inatt. Ampris vad är det för något egentligen?"
Tobbe vill helst slippa sin städdag.

"Mitt finger har gått av!"
Tobbe fintar boxningstränaren.

"Köping"
Tobbe blir tyst när han ska tala inför alla i publiken på Kristallengalan, sedan kommer det bevingade ordet.

"Det kostar pengar Mats, du vet!"
Tobbe är lite orolig för att Mats ska shoppa för mycket.

"Hej Janne, jag ska ta kaffe nu!"
Tobbe småpratar med Arne Wiese på Kristallengalan.

"Du ser för djävlig ut. Gå och raka dig, gubbe!"
Tobbe ger stiltips till snickaren som fixar till i Mats lägenhet.

"Fattar du inte svenska? Är du från Norrköping eller? Jävla apa, håll käften annars blir jag bannad."
En apa på Kolmården får sig en avhyvling.

"Va, fan är det här för nå?"
Maten på Kristallengalan föll inte Tobbe i smaken.

"Jajajaja, jag lyssnar, jag lyssnar!"
Tobbe tröttnar på att höra Mats berätta om hur fin lägenheten ska bli.

"Tyst Micke!"
Tobbe tycker att Mickes tal på Kristallengalan blir lite väl utdraget.

"Fy, fan vad äcklig."
Om en älg på Kolmården.

"Står du och sover igen? Vad gör du?"
Tobbe tycker att killen i färgaffären är i långsammaste laget.

"Lite mer ihop?! Va fan? Sluta nu!"
Tobbe härmar journlisterna som vill att gänget ska trycka ihop sig för fotografering på Kristallengalan.

"Vad gör du då jävla kött?"
Tobbe tycker att arbetskamraten Björn snackar för mycket.

"Jag vete fan om det går"
Mickes mamma undrar om hon kan lita på att Tobbe tar hand om Mats. Tobbe ger ett förtroendefullt svar.

"Fan han är ju en sån jävla köttbulle själv!"
Tobbe tröttnar på träningen efter att ha blivit ivrigt påhejad av Mats.

image28


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, han är ju så jävla skön.
Men denna säsong har jag typ missat alla avsnitt
förutom 2.. när de var i kolmården och när de höll på att fixa mickes lägnehet. Haha.
Kolmårdenkommentarerna är klockrena! :)

2008-03-10 @ 00:10:51
Postat av: Malin

Hej.
Jag har sökt runt lite och det finns ju många snälla personer som lägger ut hur man ska göra,
men det är en hel del pyssel... men man måste ju prova sig fram lite...
Du kan ju söka på "blogghjälp", det brukar vara bra.

2008-03-10 @ 18:56:05
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0