Fredag

Tröttast! Sov hos Baloo inatt, jobbig rethosta gjorde så
att det inte blev så många timmars sömn. Men ja överlever.
Drog till Fkpg på förmiddagen och kika i affärerna, hitta
faktiskt bara ett linne på Vero Moda, brukar annars hitta
massa där. Efter det så åkte ja till jobbet, stenstorp.
Fika lite och sen fick jag mitt schema, 80%, blir jättebra.
Tog till mig en extra helg också så ja ska jobba 3 helger
varje månad. Funkar bra. Dessutom så fick jag löneförhöjning,
inte illa alls.

Nu är ja hemma, trött, ont i huvudet och snuvig. Ska försöka
vila lite nu, ska hem till Emelie ikväll och umgås med henne,
Malin och Jenny. Blir trevligt.

Ha en bra kväll!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja nu får du allt ta o pigga på dig lite inför kvällen.

2008-03-28 @ 16:15:20
URL: http://malinelinkarolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0