Löning

Äntligen löning, alltid lika skönt när pengarna kommer inte på kontot.
Fick lön från två ställen denna månaden så jag är mer än nöjd. Och
alltid när jag vet om att jag har massa pengar på kontot så börjar det
klia i händerna, shoppashoppashoppa. Va inne på Maxi en sväng
med Nelly men det blev bara shampo och sådant nödvändigt.

Jobbar ikväll så ska ta och börja göra mig iordning snart. Känns
sådär att jobba en fredags kväll men det är proffsen som jobbar
ikväll som Ida sa, så det kommer bli en bra kväll ;)




Kommentarer
Postat av: Ida

Jajamensan! Det var proffsen som jobbade ikväll! = ) Det gick kanon-bra! Synd att du e ledig imorgon, men skönt för dig. Hoppas "bil-tanten" skärper sig, så att du kan åka och kika på bilen.



Kramis.

2008-06-27 @ 21:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0