1:a Juni

Helgen är snart över och vädret har verkligen varit KANON!
Synd bara att man jobbat så man inte hunnit njuta
av solen så mycket som man egentligen vill. Jobbade
kväll i fredags, efter jobbet mötte jag upp Malin och tog
ett strög i hennes föräldrars cabbe genom stan, det
va riktigt skönt. Så nu har ja blivit grymt sugen på att
köpa cabbe, de blir nog så men ja måste hitta den
rätte först. I lördags jobbade jag först från 7-13.30 och
sen från 16-21.30, riktigt segt i värmen kan ja lova men
dagen gick bra ändå. Idag, söndag, 1:a juni har jag
jobbat. Eftermiddagen/kvällen har varit lugnt, är trött
och på dåligt humör. Blir att lägga sig tidigt och kolla
på en film ikväll för att ta igen de timmar ja sovit för
lite ihelgen :) Nu är jag iaf ledig i två dagar, kanske
hoppar in och jobbar nåt om det behövs, är ju ledig
ihelgen som kommer.... och pengar behövs. Alltid.

Kommentarer
Postat av: Malin

OM du nu är ledig i helgen för engångsskull samtidigt som jag är det, så tycker jag ABSOLUT att du åker med oss till olstorp på lördag. Rydell & Qvik. Med eller utan Baloo!!! PLEASE! Det vore så grymmers kul... åh du kan gott behöva ta några cider... stor stor kram

2008-06-01 @ 22:38:13
URL: http://malinelinkarolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0