Julen är över!

Varit dålig på att skriva här nu på ett par dagar men jag har liksom haft
fullt upp. Julen är redan över, det gick fort, alldeles för fort. Julaftons-dag
spenderades på jobbet, det va riktigt mysigt. Jultomten kom och delade
upp klappar till dom gamla, vi satt och åt mat ihop och ja... en mysig
julafton helt enkelt. Efter jobbet åkte jag hem till farmor för att fira julen
där med familj och släkt. Senare på kvällen åkte vi hem och öppnade
paket inom familjen, alla hade rimmat så det va riktigt skoj.

Juldagen innebar jobb precis hela dagen, först 7-13.30, sen 16-21 och
tillsist 21.15-7.15. Va bra trött när jag gick av sista passet, somna som
en stock så fort ja kom hem. Annandagen var lugn, tillbringade
kvällen hemma hos familjen. Va inte människa på hela
dagen, kanske inte så konstigt.

Haft en ledig helg, väldigt skönt. De har gjort om schemat på
jobbet nu så att vi inte behöver jobba lika mycket helger
som innan. Lördags kvällen tillbringades med Elin.
Idag hade jag massa på schemat att greja med
här hemma, såna där små saker man bara
skjuter åt sidan. Men så har jag blivit sjuk,
inget allvarligt med feber och ont i kroppen
.

God Natt, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0