Måndag.

Timmarna på jobbet bara rusa iväg idag, hade och göra nästan
hela dagen. Har blivit mycket mer att göra nu än va det va för
bara några veckor sen. Åkte hem till huset, det kommer alltid
att vara mitt hem även fast ja inte bor där nu. Hade en massa
saker under sängen som jag har rensat bland och kört till
lägenheten. Åt lite mat också, det kommer bli det tråkigaste,
att laga mat till bara sig själv. Kvällen har varit lugn, suttit i
min underbara soffa med en filt, tända ljus och skrivit julkort.
Ska nog ta och lägga mig snart och kolla film, imorn är ja
ledig så ska in till stan en sväng och leta efter en julklapp
som vi ska byta på jobbet. PussPuss

Kommentarer
Postat av: grannen i norr ;)

du kan laga mat till mig med, så kan jag laga till dig! mkt smidigare å mkt roligare ;) /e

2008-12-16 @ 00:13:02
Postat av: Malin

Åh vad blir jag? Grannen i....?

2008-12-16 @ 18:54:58
URL: http://rosalilja.bloggspace.se
Postat av: Jenny

Det är bra med mig me:) Skönt o bo helt själv nu eller?

Händer på nyår då?

Kram

2008-12-16 @ 19:31:16
URL: http://grynet86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0