God Jul

Julklapparna är nu inhandlade och inslagna. Granen är klädd
och lägenheten är pyntad. Julgodiset är bakat och likaså
lussekatter och pepparkakor. Jaa... det mesta är i stort sett
klart inför jul. Men det känns verkligen inte som att det ska vara
julafton imorn, vart är snön? Det tråkiga är att Julaftonen går
så fort, alla timmar man förberett inför julen också på några
snabba timmar så är liksom allt över. Fast julafton är inte som
det var då man va liten, jag älskar julen men det var mer speciellt
då man inte va så gammal.

Ikväll så blir det uppesittar kväll här hemma hos mig, Malin, Christian,
Elin och Fia ska komma. Blir riktigt mysigt. Spela bingo, dricka glögg
och äta julgodis ;)

God Jul på er alla!

Kommentarer
Postat av: Ida

God Jul Frida!

Tänk liite på mig som ska jobba kvällen imorgon, min jul kommer att gå väldigt fort.



Kram på dig!

2008-12-23 @ 18:55:49
Postat av: Jenny

hello:! Haft en bra jul? Va händer på nyår då? T'nkte ha fest här, du får gärna ta me lite folk o komma:) Hoppas allt är bra annars! Kram

2008-12-26 @ 23:14:26
URL: http://grynet86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0