Fjärde Advent

Söndag kväll och helgen är snart över, har gått lika fort
som vanligt när man jobbat. Jobbade bara till klockan
ett idag så det var riktigt skönt. Åkte till Broddetorp för
att kolla till min fasters hus, är husvakt nu då dom är
utomlands. Åkte direkt hem, började tvätta och städa
iordning här hemma. Sen kom familjen och min mor-
bror hit för advents-fika, mysigt värre. Glögg, julgodis,
lussekatter och pepparkakor.

Slagit mig ner i soffan nu och småkikar lite på Heart-
breakhotell. Imorn ska det inhandlas julklappar, hade
egentligen tänkt att göra det på tisdag men börjar
känns mig riktigt stressad nu så det får bli imorn.
Osäker på vad som ska köpas men det löser sig
förhoppningsvis. Börjar dessutom känna mig sjuk
nu, typiskt inför jul och allt men kanske inte så
konstigt egentligen då halva jobbet är förkylda. Är
ju iaf ledig i två dagar nu så hoppas att det ger sig.

Ska strax få besök så ska avsluta. Sov Gott! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0