Ny dator.

Tog en lång sovmorgon imorses, så skönt att kunna ligga i sängen
och bara dra sig och känna att man inte har någon brådska upp för
att passa någon tid. Fick ett glatt resultat när jag kommit upp från
sängen, kändes så skönt. Tog med mig Nelly en sväng in till stan,
blev inget direkt shoppat. Bara lite små saker. Resten av dagen har
varit lugn, inte gjort något speciellt, bara varit!



Beställde mig en ny dator nu ikväll, en bärbar. Har funderat på det ett
tag och nu äntligen blev det av. Mycket bättre än den här stationära
som jag har nu, tar sån plats och går inte att flytta på.

Nu blir det tv:n eller en bra film! God Natt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va du köper massa, haha. Vunnit på lotto lr?

2008-08-19 @ 21:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0