Heta Ambulansmän.

Upp tidigt och jobbade idag, kan säga att det tog emot när man varit ledig i två
dagar och kunnat sova hur länge man vill. Fick kämpa mig ur sängen, upp och
på med kläder och iväg till jobbet. Jag har blivit så lat så jag orkar inte ens göra
mig iordning innan jobbet längre. Men vem ska man göra sig iordning för? Fast
idag hade det behövts då det kom två ambulansmän till jobbet, åååhhh. Varför
är alltid ambulansmän så snygga? Iaf många av dem. Gick iaf bra på jobbet
idag, trots trötthet. När jag kom hem så hade min dator kommit, redan. Så hela
eftermiddagen och kvällen har jag tillbringat till att byta datorbord med min bror,
behöver inget stort längre när jag har en bärbar. Har rensat och städat. Resten av
kvällen blir till att ägna åt min nya dator, det är alltid lika kul när man har köpt något
nytt, blir som ett barn på julafton. Ha det fint! PussPuss



Ni är kassa på att kommentera!


Kommentarer
Postat av: Malin W

Jag vet, men oftast så slinker man bara in och läser lite snabbt och imellan åt läser jag även ifrån mob, och där kan man ju inte kommentera. :( Härligt med ny dator, ja det är klart.. du måste ju ha något att lägga dina multum på. :) Dags för banken strax nervvvvv

2008-08-22 @ 12:15:22
Postat av: Elin

Men du svarar ju aldrig på mina kommentaret iaf :P

2008-08-22 @ 15:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0