10 år har gått...

Idag är det ingen vanlig dag för det är Nellys födelsedag, tio år.
Jag minns det som igår, den dagen då mamma fick åka in på
operation för akut kejsarsnitt. Jag och Pontus va hemma med
faster, vi satt ute i ett underbart sommarväder och vänta på ett
telefonsamtal. Tillslut var det mamma som ringde och sa att
vi hade fått ett syskon men hon sa inte va det var för sort, det
skulle bli en överraskning. Nyfikna som bara den åkte vi in till
BB, kom in i rummet och där låg en liten mörkhårig bebis
med marinblåa kläder och då trodde jag givetvis att det var
en pojk men det visade sig vara en tös. Precis som jag hade
trott under de 9 månaderna. Min underbara syster, mitt allt!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis=)

2008-08-29 @ 13:59:20
Postat av: Anonym

Otroligt fiint inlägg Frida...

2012-08-14 @ 21:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0