Shopping

Här satt jag precis och skrev ett riktigt långt inlägg och när jag skulle
uppdatera så försvann självklart allt. Skit. Bara att börja om från början...

Iaf så sov jag hos Baloo inatt, mysigt som vanligt. Vaknade upp av
att solen sken utanför fönstret, underbart. Gjorde mig iordning
och fixade. Åkte upp till stan för att shoppa, blev en hel del faktiskt,
mycket som jag egentligen inte va ute efter. Blev byxor, toppar,
underkläder, bikini, inredning och lite smycken. Efter några timmar
på stan åkte jag hem och satte mig ute i det underbara vädret.
Synd bara att det blåste så, men man ska inte klaga, det kunde ha
varit värre.

När pappa kommit hem från jobbet så åkte vi till Coop och köpte
min "hojj" som jag spanat in i några veckor. Jag är inget big-fan
av rosa men en rosa cykel måste jag bara ha, så grym. Särskilt
modellen, kändes som jag satt på en HD med det styret. Grymt.
Ska bara köpa en cykelkorg, sen är cykeln fulländad. Tog mig
självklart en cykeltur ikväll, tog med mig Nelly på en tur runt loringa.

image160

  

Kvällen har varit lugn, kikat tv och slappat. Har lite smått ångest för att jag
nästan har brännt 5000 kr bara idag. Det går så himla fort men det är
roligt som fan.


Valborg imorn och kvällen ska inte spenderas med ett fylleslag nere vid sjön,

haha. Blir att umgås med tjejjerna hemma hos Bettan, ska bli riktigt trevligt.
Blir nyktert för min del, skräll. Men man kan ju ha roligt ändå, och Karro kommer
ju hem från Karlstad så det ska bli jättetrevligt.

Funderar att åka till Fkpg imorn på dagen, deras Vero Moda är mycket bättre
än vad Skövdes är. Måste hitta kläder till begravningen och till en annan
sammankomst, hemligt. Elin, ska du med? :)

Ne nu blir det sängen och en bra film, God Natt på er!


Kommentarer
Postat av: Elin

Med på en annan samankonst eller med till veromoda? :P

2008-04-30 @ 04:42:29
Postat av: Ida

Men vad fuskigt Frida!! Jag som GILLAR rosa borde ju en sån fin cykel som du har !!! = ) Kan vi inte byta? ; )

2008-04-30 @ 14:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0