Lördag

Så var det lördag och helg, och idag hade jag en massa inplanerat
som ja hade tänkt att göra om det var fint väder vilket ja trodde att
det skulle vara idag men icke. Vakna upp imorses och såg att det
snöa, då försvann all energi från mig. Fan så tråkigt och typiskt nu
när ja är ledig ihelgen, jobbar ju tre helger i sträck sen framöver
och då kommer väl vädret vara underbart. Men men det är väl bara
att bita i det sura äpplet. Vet inte alls va ja ska göra idag, lust att
lägga mig i sängen och kolla film. Mys. Mamma och syster är i
Lidköping hos moster i stugan och bror är på lan. Bara jag och
pappa hemma, riktigt skönt. Vi är så lika varann så vi njuter båda
två av lugnet och tystnaden, hehe.

Får se va som händer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0