APT, Trött och skor...

Vårt APT möte på jobbet igår gick bra, det va inte alls så som ja trodde, hehe.
Men det va roligt att vara med, nu känner man sig inte bara som en vikarie
utan mer som en ordinarie.

Vi personal på jobbet ska på nästa APT åka
till ett ställe i mullsjö, tror jag att det va. Vi ska bo i stuga, grilla och bada
badtunna på kvällen. Nästa dag var det nån form av teknikbana och sen
va det några av oss som ska rida på islandshästar. Ska faktiskt bli jätteroligt.

Efter mötet igår så va det iaf dags för jobb, riktigt segt men kvällen gick rätt fort ändå.
Sluta halv tio och sen hem, la mig nästan direkt och kolla film. Sov riktigt
dåligt inatt, vet inte varför.

Upp tidigt imorses iaf, jobb. Men jobba bara en kort dag som tur va.
Åkte hem, la mig i sängen, skulle bara vila lite men råka somna. Sov
i nästan en timme, inte bra. Blev ju bara tröttare. Tog en sväng in till
stan, hämtade mina puma-skor på Team Sportia som äntligen kommit.
Tog mig en sväng på Maxi också, blev mer skor. Hitta ett par söta vita
tygskor, blev ett par fejk-crocs till jobbet också skor till pappa. Han är så
dålig på att köpa kläder/skor själv så man får göra det åt han :)

Ska faktiskt ta och lägga mig om en liten stund så man kommer upp
i tid imorgon. Ledig. Ska till stan en sväng tänkte ja, sen vet ja inte
riktigt än. Njuta av det fina vädret förhoppningsvis.

God Natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur att vi inte skrämde dig på APT! ; ) Jag ser oxå fram emot att åka till Kyrkekvarn & rida häst! = )

Ses på jobbet!
Kram Ida

2008-04-20 @ 16:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0