Konfirmation.

I söndags (igår) var vi på konfirmation för min
älskade syster i Sjogerstads kyrka. Det var
en väldigt fin tillställning med fina konfirmander.
Efteråt var det kalas med god mat, tårta och
paket. Gjorde en korstårta till Nelly som hon
gärna ville ha, väldigt roligt att pyssla med
sådant.
 
 
Idag har jag och Tilda varit med min mamma på
en utflykt till Lidköping, älskar den staden. Blev
lite shopping, Tilda fick fina sommarkläder. Det
finns ju så mycket sött till henne så jag skulle
kunna shoppa jämt. Innan vi for hem åkte vi
förbi min moster och Göran och hälsade på
dem en sväng.
 
Kram / Frida
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Jaa så fin konfirmation det också,börjar bli en vana för moster nu...två på en vecka! Tack för titten,så kul så..Tilda glömde sin matsked här! Jättefina kort du tog också du ♥ Gunilla

2013-05-28 @ 13:51:47
URL: http://gunillasljusglimtar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0