Sjukstuga.

Det går ett tag mellan inläggen, i veckan har vi
haft sjukstuga här hemma. Andreas blev sjuk
förra helgen och sedan också lilla Tilda. Jag fick
bara lite halsont som försvann fort.
 
I torsdags var vi på lekdejt med Bettan & Karro
och barnen, skönt att komma iväg efter att ha
varit hemma i flera dagar. Igår kväll var vi hemma
hos min kusin Therese med familj och kollade på
filmen från Gotland. Skulle kunna åka dit varje
sommar framöver känner jag, så underbart.
 
Ikväll ska Andreas på trettioårsfest så jag och
Tilda ska ha myskväll med min syster, god mat
och melodifestivalen.
 
 
Kram / Frida

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja skönt att de kryat på sig....

Visst va Gotland underbart!!

Hoppas ni myser riktigt ordentligt nu- Kramar♥

2013-02-02 @ 22:37:17
Postat av: alva

Ni är väl guliga<3=-O

2013-03-04 @ 17:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0