Helg.

God morgon lediga lördag, det var väldigt skönt med
sovmorgon idag. Ihelgen har jag tänkt att vi ska fixa
och ordna, min pappa kommer hit om en stund med
en garderob som de skulle slänga. Sen har jag också
tänkt att göra ett röjj i trädgården om vädret tillåter,
det behövs verkligen.
 
I veckan började vi på föräldrautbildningen, det kändes
bra och roligt att träffa andra som är i samma situation.
Igår var vi hos barnmorskan för kontroll, magen växer
och det lilla hjärtat slog för fullt. Skönt.
 
Kram / Frida

Kommentarer
Postat av: Moster ♥

Åh vad skönt med ledig lördag,känner moster också! Ja vad spännande med föräldrautb...då börjar det närma sig med stormsteg!
Sjuttan Frida vad fort det gått tycker jag! har carro fått än? Ha det gott o Du tack för titten hos mej! Kram Gunilla ♥

2012-09-22 @ 11:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0