Me & I.

Torsdag kväll och jag har myst ner mig i soffan
under en varm filt och levande ljus, hösten är
väldigt mysig. Har varit ledig två dagar nu vilket
varit väldigt skönt, fått mycket gjort här hemma.
Ikväll har jag varit på me & i party hos min
jobbarkompis syster, fanns väldigt mycket fint
till de små men det blir roligare att shoppa sen
när man vet könet på den lille. Blev en söt
tunika till mig och sen kom jag också hem med
ett skötbord, det saknas bara en säng och sen
är allt nödvändigt köpt och klart till ankomsten.
 
Imorgon kväll är det dags för jobb igen, jobbar
tre pass ihelgen innan det är dags att lämna
jobbet för en längre ledighet om allt går bra.
Det känns väldigt konstigt men det ska också
bli otroligt skönt.
 
 
Kram / Frida
 

Kommentarer
Postat av: Moster

Åh så nice...Klart det blir lite roligare när man vet vad som tittar ut! Va skönt för dej Frida att b-a-r-a jobba helgen nu...Ha det gott kramis Moster ♥

2012-10-05 @ 11:49:02
Postat av: Therese

Härligt!! Då är det verkligen nära nu!! Alva lääängtar särskilt mycket efter bebis....frågar väldigt ofta när det är dax! KRAM ♥

2012-10-05 @ 16:56:19
Postat av: Mamma

Åh lilla Alva förstår att hon väntar.. Det blir spännande tid framför er nu:)))

2012-10-06 @ 22:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0