Lidköping.

Jag har säkert skrivit det innan men jag
skriver det igen, jag förstår inte hur jag har
hunnit med att jobba heltid innan. Mina
dagar går så fort och jag njuter av att vara
ledig och kunna umgås med mina nära &
kära. Igår träffade jag några vänner med
söta barn för shopping och lunch på Maxi.
 
Idag åkte jag med mamma och syster till
Lidköping där vi hämtade upp min moster
för att strosa i Lidköpings stad. Älskar
den staden, så mysig till skillnad mot
Skövde.
 
Imorgon ska jag ha en lugn hemmadag,
pyssla här hemma med lite av varje.
 

 
Kram / Frida

Kommentarer
Postat av: Moster

Jaa man skulle nog kunna gå hemma jämt när man trivs...Visst har vi flyttat till rätt stad frida? hhihihi Nästa gång får ni följa med in...♥ Kramis Gunilla

2012-10-31 @ 07:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0