Födelsedag.

Är nu tjugosex år fyllda, det kändes bättre med att
vara tjugofem år men det är bara att gilla läget. Jag
blev firad i dagarna tre av min familj i söndags, Andreas
i måndags och utav Andreas familj i tisdags. Spelar nog
ingen roll hur gammal jag blir för det är lika roligt att få
presenter varje gång. Har fått så mycket fina och
användbara presenter, pengar, presentkort, tavlor, klocka,
kastrull, ljuslyktor, termosmugg med mera. Av min
älskling fick jag en videokamera som kommer användas
flitigt då lilla liten anländer, för filmer och foton är väldigt
roligt att titta tillbaka på.
 
 
Kram / Frida

 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja visst är det skoj med paket:)) ja kort och video blir skoj.

2012-10-18 @ 22:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0