Fantastiskt.

Vilken fantastisk helg jag har haft, i fredags var
jag
 ute och åt middag med Elin. Därefter åkte vi
hem till Karolin & Mikael och deras nyfödda lilla Axel,
så söt liten pojk. Lördag förmiddag var det dop för
Lukas som redan hunnit bli fyra månader. Ett
mysigt dop med trevligt sällskap, god mat & fika.
 
På kvällen följde jag med mina föräldrar och syster
på mekelmäss runt om och i Falköping. Har inte
åkt på det tidigare så det var spännande, kommer
åka nästa år igen. Det var väldigt mysigt att åka
runt i höstmörkret och besöka olika ställen.
 
I söndags (igår) var vi på kalas och firade Andreas
bror Fredrik som fyllt år i veckan som var. Det blev
också mera bebisgos, har blivit mycket av det i
helgen. Mys.
 
 
Kram / Frida
 
    

Kommentarer
Postat av: Moster

Åh vilken härlig helg Frida...Nu jobbar du inte länge till då eller? Hoppas allt är bra med dej bebben o Andreas Kram ♥ Moster

2012-10-02 @ 14:22:14
Postat av: moster igen:))

Har svarat dej på min blogg...hemlis...läs mosters blogg i morron onsdag får du se...kram Gunilla

2012-10-02 @ 22:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0