Ikea & besök.

I tisdags åkte jag och Andreas till Ikea och
shoppade till pyret, nu är allt nödvändigt inköpt
så nu får h*n gärna komma ut till oss snart. Dock
får det gärna vänta nån vecka eller två, har mycket
kvar på min "to do lista". Känner mig ganska säker
på att jag kommer att få gå över tiden, lika bra att
vara inställd på det.
 
Igår eftermiddag kom min kära moster och hennes
man Göran på besök till oss för att hälsa på och kika
hur det ser ut efter renoveringen. Fick så fina paket,
ska visa dem någon dag.
 
Idag har vi tillbringat större delen av dagen i staden,
fixat flera ärenden och lunchat.
 
Kram / Frida
 
 

Kommentarer
Postat av: Nelly

JAG HAR JU VARIT PÅ BESÖK, VI HAR TAGIT EN PROMENAD, ÄTIT VÅFFLOR OCH MYYYYST <3
KRAM

2012-11-08 @ 21:56:33
URL: http://nellystigh.blogg.se
Postat av: Moster ♥

Jaa så kul sen när han eller hon kommer...Ja håll ut till moster kommer hem bara Frida!Hahaha,nä det vill man ju helst inte men är kanske mest så att man går över kanske...Kramelikram Moster ♥

2012-11-09 @ 06:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0