Fantastiskt.

Vilken underbar helg jag har haft, tråkigt
nog så är det snart slut. Har varit tre dagars
ledig, då känns det verkligen att man är ledig
från jobbet. Och vilken tur med vädret, ljuvligt.
Det har blivit mycket grejande i vår trädgård,
har snyggat till det och fått ordning så gott det
går. Trädgården får bli nästa års projekt, vill
få ordning inomhus först.

I fredags var jag hemma hos Malin & Linnea
på kvällen för fredagsmys, så mysigt så. I
lördags bjöd vi hit min familj, min lillebrors
flickvän och min faster på eftermiddagsfika och
invigning av våra nya trädgårdsmöbler. God
fika och trevligt sällskap.

image description image description
image description image description

Idag är det alla mammors dag och jag har
självklart firat min söta lilla mamma. Det
bjöds på god fika och mat.

image description image description

Nu ska jag ta en dusch och lägga mig i
sängen, känner mig ganska mör och trött
men väldigt lycklig.

Kram / Frida

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja vilken tur med vädret vi haft och fikat gott med trevligt sällskap:)

2012-05-27 @ 21:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0