Mysig helg.

I fredags slutade jag jobbet vid fyra, skyndade
mig hem för att svira om och förbereda för
kvällens gäster. Min kusin Thesesé med familj
och min familj var hitbjudna för att planera
lite inför Gotlandsresan i sommar, som jag
längtar. Ska bli underbart. Vi hade en mysig
kväll med god mat, fika och trevligt sällskap.

Igår hade vi en fixardag här hemma, grejade
med lite allt möjligt. Pappa kom hit och hjälpte
till att röja ur våran tvättstuga som nu också
ska få sig en uppfräschning. Vi hade en mysig
hemmakväll med film och godis.

Idag har jag börjat måla väggarna i tvättstugan,
det tog sin lilla tid men det är roligt och se
skillnaden. Att så lite kan göra så mycket, blir
en strykning imorgon också sen får Andreas
måla golvet. Ikväll har vi varit hemma hos
Andreas föräldrar ihop med hans syskon,
blivit bjudna på god mat och efterrätt.

image description image description

Kram / Frida

Kommentarer
Postat av: Therese

Såå trevligt det:)) Ni hade det jättefint, vilket jobb ni lagt ner.

Jaa jag längtar oxå dit!!!! Kramar!

2012-06-10 @ 23:17:13
Postat av: Mosr

2012-06-12 @ 16:27:08
Postat av: Moster

Åh va kul att få lite trevligt främmat,vi kommer tidsnog oxå..har ju fullt upp oxå som du vet:)) ha det gott/ Gunilla

2012-06-12 @ 16:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0