Sjuk, igen.

I måndags kväll började jag känna mig
förkyld, igen. Var ju bara några veckor
sedan som jag låg i en rejäl förkylning
men nu så var det dags igen. Är dock
inte lika dålig denna gången som tur är.
Har varit ledig i två dagar nu och jag
borde väl ha vilat men det finns ingen
tid för det, fullt upp i huset. Har varit
ute i stort sett hela dagen och fixat på
framsidan, syster kom och hjälpte till
i eftermiddags. Köket börjar mer och
mer ta form, det är tur att vi får hjälp
av Andreas pappa som är kunnig.

image description image description

Imorgon är det dags för jobb igen och
resten av helgen fram tills måndag
klockan fyra. Känns sådär, jag skulle
behöva vara i huset och greja.

Kram / Frida

Kommentarer
Postat av: nelly

haha, de väl roligt att du fick lägga in lite bilder på mig :P<3

2012-04-12 @ 20:06:35
Postat av: Moster ♥

Nää visst är det typiskt att åka på sånt när man EJ har tiid med sånt! Krya på dej nu frida ♥ Moster

2012-04-12 @ 21:14:47
Postat av: Therese

Hoppas inte du blir sämre nu....såå tråkigt!

Jag har oxå åkt på en förkylning.

Vi svängde förbi erat hus en dag på påsklovet, men då va ni inte där, såg fint ut. Ses på lördag, kram!

2012-04-14 @ 08:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0