Äntligen Helg.

Ja nu är det äntligen helg vilket känns väldigt skönt. Jobbade
natten till fredagen, efter jobbet vid halv nio följde jag med
min lilla mamma till kss för undersökning, stackaren bröt ju
armen när vi var i Sälen. Va inne i den söta butiken på kss
där jag hittade en sån moffig tomte på rean, otroligt söt, ska
lägga upp den på bild framöver. Efter sjukhuset blev det en
sväng på Maxi, lunchade. Klockan fem var det dags för jobb
igen, ett kort pass till klockan åtta. Va bra seg när jag kom
hem och somnade innan klockan tio.

Ikväll (lördag) blir det restaurangbesök och Änglagård 3 på
bio, en mysig kväll.

Trevlig kväll! Puss / Frida




Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hej Ja va snällt att du följde med ...annars hade syster yster vart me där serru! Ja du va där inne oxå! moster me...köpte aldrig nån tomte men nästan tror mig veta vem det är...Pussis moster

2011-01-23 @ 11:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0