Saknad.

Efter jobbet idag åkte jag till kyrkogården och satte en fin bukett med rosor
och borstnejlika på mormors grav, hon skulle ha fyllt år idag. Min lilla söta
mormor, saknar henne så oerhört mycket att det inte går att beskriva.
Önskar så att hon kunde ha fått några år kvar i livet, att hon hade fått
se mig ta studenten, fått se min lägenhet och att hon hade levt då jag
förhoppningsvis själv blir mamma. Jag vet att hon hade varit så himla
stolt. Hoppas själv att jag blir som min mormor, hon va en riktig
bullmormor, så snäll och gó med varma kramar.

Saknaden blir inte mindre, den blir bara större...


Kommentarer
Postat av: Moster

Vad fiint skrivet om lilla mamma,Frida! Håller med dej,om du visste vad man saknar hennes kramar,o så moffig hon var du vet!Man hade velat delat så mycket med henne...Saknar henne så mycket oxå! Kramis moster

2010-09-08 @ 22:19:39
Postat av: Nelly

Det var fint skrivet om lilla Mormor<3Hon hade varit stolt om hon var är med oss!Kram

2010-09-10 @ 13:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0