Längtan...

Satt och kollade på en massa bilder från sommaren -09,
åååhh jag vill ha sommar nu. Jag vill vara brun, gå i
sommarkläder, värme, äta glass, grilla, barfota i
gräset, sena sommarkvällar, bada, olstorp.
Längtar verkligen och sommaren känns så
långt borta just nu.


 
 
 

Sitter och planerar inför kommande sommar, det vore
skönt att ha 4 veckors semester eftersom att jag har
jobbat hela året. Fast funderar på att jobba
hela sommaren i både Stp och Skultorp,
för så länge jag inte har en egen familj
att anpassa mig efter så kan man
ju göra så. Och pengar behövs
ju alltid. Svårt.

Hoppas iaf på en underbar sommar med
värme och mycket sol <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har för mig att man måste ta ut en sammanhängande period på 2 veckor under semester perioderna då man har anställning. Men det kan du ju kika upp, förmodar att det bara skulle gälla för din anställning i stenstorp i så fall.

2010-02-22 @ 23:35:20
URL: http://rosaliljan.blogspot.com
Postat av: Anonym

du borde ta ut lite semester tycker jag! kan vi inte försöka åka nånstans o göra nåt kul, du, jag elin och anna i sommar?

2010-02-23 @ 13:40:07
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0