Utebelysning.

Jag fullkomligt älskar julen och allt som hör till. Men något som jag
reagera över ikväll då jag var ute och promenerade är alla dessa
utebelysningar. Kalla mig traditionist men jag tycker att det ska
vara vanlig hederlig belysning i träden, buskarna och på räcken.
Men alla dessa färgglada belysningar, hemska ljusmotiv av
tomtar och belysta renar. Nee fy, jag gillar det inte alls. Men
ta inte illa upp nu ni som läser detta och känner er träffade för
smaken är som sagt som baken, delad!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig, lagom är bäst =)

2009-12-16 @ 13:57:24
URL: http://nufflan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag håller med dig Frida.

2009-12-20 @ 21:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0