Naken

Idag har ja känt mig naken, har inte haft min bil på hela dagen.
Lämna bort den igår kväll på lagning så den har varit där
hela dagen, har egentligen inte behövt den men jag har andå
saknat den massa. Känt mig naken. Dagen har tillbringats
hemma, ringt massa samtal, tvättat, städat och fixat & donat.
Va med mamma till Maxi och handlade. Nu ikväll gick jag och
Nelly och hämtade Saaben, ÄNTLIGEN :) Tog några varv runt
i Skultorp för att få köra lite. Nu blir det snart tv:n, kvällen blir
lugn. Imorgon har jag fullt upp, ska besiktiga bilen, gå till
facket, gå på stan med Elin och sen blir det jobb. Ska 
först med en boende till Sjukhuset, får se hur det går. Men
det kan vara kul att få komma ifrån hemmet lite.


Trevlig kväll!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0