Ikea-Möbler

Fick mig verkligen ett gott skratt när jag läste aftonbladet på
nätet nyss. "Kvinnor bäst på att montera Ikea-möbler", haha.
Det gäller då verkligen inte mig för jag är precis värdelös,
har inget tålamod överhuvudtaget och blir förbannad
och svär.

Renoveringen går framår, alla tapeter är uppe så det är bara lite
små-fix kvar som lister och sådant. Igår kom soffan, love it! Är
jättenöjd, passa in så bra. Senare på kvällen kom mina Ikea-
möbler så nu är lägenheten komplett. Men allt ska ju monteras
också, suck! Fick hjälp med min media-bänk igår av Malin,
underbara du.

Har hållt på här i lägenheten hela förmiddagen, tar aldrig slut
känns det som men det blir riktigt bra. Ska strax ta och åka
hem till huset för att göra mig iordning och sen blir det
jobb ikväll. Ha det bra, Puss.

Kommentarer
Postat av: Malin

<3 Vi hjälptes ju åt. :)

Monterat säng idag?

2008-12-11 @ 17:24:14
URL: http://rosalilja,bloggspace.se
Postat av: cissi!

grattis till viket! och du, mer bilder på lägenheten o alla snygga möbler! kram cissi

2008-12-11 @ 19:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0