Sköna Tisdag

Jobbat idag, måste bara säga det att det är helt underbart att gå
på schema. I love it. O inte att de ringer mig klockan nio på kvällen
och frågar om ja vill börja halv tio, det har hänt. Jobbade bara till
halv två idag, lagom tid. Åkte hem och när ja skulle ta av
mig mina arbetskläder så upptäckte jag att ja hade med mig
medicin-nyckeln hem, skit. Så det va bara att bege sig tillbaks
till jobbet och lämna nyckeln. Lat som ja e så tar jag på mig
arbetskläderna hemma på morgonen och byter om hemma efter
jobbet. Men varför kliva upp och ta på sig kläder, åka till jobbet och
ta av sig kläderna och sen på med arbetskläderna. Neee, ja gör
allt för att spara tid så ja får sova längre :)

Väl hemma lagade jag mat till familjen, när mamma jobbar brukar
ja laga maten om jag hinner. Pappas mat är inte alltid ätbar.

Tog mig en lång och skön promenad runt sjön, 2 varv. Det kändes
verkligen som vår, helt underbart. Hoppas våren är här för att stanna
nu, vill inte ha mer snö.

Kvällen har självklart tillbringats i soffan framför tv:n då mina favoriter
började idag, äntligen. Hemmafruarna.


Blir snart sängen, får sovmorgon imorn, riktigt skönt. Vi har APT imorn, mitt första så det
ska bli roligt att vara med på. Har alltid fått för mig att alla bråkar och tjaffsar på APT:n
så det ska bli intressant och se :) Sen efter det så jobbar ja kvällen.

God Natt!!

image145

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ne d e bara på mitt jobb det är bråk och tjafs på APT varje gång;)Hoppas d går bra!

2008-04-16 @ 05:51:15
URL: http://grynet86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0