Ullared.

Idag åkte jag och Andreas äntligen iväg till
Ullared, jag har velat åka dit länge men har
sagt att jag inte får åka dit förens vi hittat ett
större hem. Så nu blev det äntligen av, hade
flera listor på vad som skulle inhandlas. Resan
ner gick bra och väl framme var det fattigt med
bilar mot vad jag varit om med andra gånger.
Vi fick parkeringsplats nästan längst fram och
inne i varuhuset var det lagom med folk och
väldigt luftigt. En perfekt dag på Ullared.

Shopping blev det, två kundvagnar och flera
korgar fulla. En härlig dag som gick alldeles
för fort. Nu är vi hemma igen och har plockat
upp allt som handlats, det blir en lugn kväll
i soffan.

image description 
 image description

Kram / Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0