Sommarklänning.

I förmiddags fick jag och Tilda besök av
Annika, en jobbarkompis till mig som
jobbar på grannavdelningen. Vi har inte
setts sen jag gick på ledighet så det var
trevligt. Tilda fick en så fin sommarklänning.
 
Ringt samtal, grejat här hemma och varit
ute på en promenad, det är inte direkt så
att man sitter och rullar tummarna. Kära
lillasyster kom hit i eftermiddags och
umgicks några timmar, musslat lite
inför kommande examensfest.
 
Nu ska jag plocka iordning och gå och
lägga mig, imorgon ska vi till Stellas
lekland.
 
 
Kram / Frida

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Åh så sött! Lilla Tilda passar iallt! Ja det blir mycket mussel förstår jag det ♥ Kram syns på fredag ♥ Moster

2013-06-03 @ 11:19:42
URL: http://gunillasljusglimtar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0