Effektiv.

Vilken härlig dag det blev, i eftermiddags
var det alldeles lagom värme. Idag har vi haft
en effektiv dag, jag har målat ute på altanen
2 gånger, hoppas att det ska räcka. Sen har
vi fått hjälp utav min mamma, pappa och syster
med att fixa ordning utanför vår entre. Har ju
inte sett allt för roligt ut men jag har inte haft
lust eller tid för att fixa det själv. Men så erbjöd
sig mamma att de skulle hjälpa till så nu är
det fixat, känns så skönt. Nu får vi bara hoppas
på att gräset växer upp.
 
Nu ska jag slappa resten av kvällen med gott
samvete. Imorgon åker jag och Tilda på en liten
roadtrip ihop med min mamma och syster.
 
 
Kram / Frida

Kommentarer
Postat av: moster

Visst är det väl bra att föräldrarna erbjuder sig frida:)) Lycka till på resan ♥ Hälsa / Gunilla

2013-07-01 @ 10:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0