Härlig helg.

Tilda har precis somnat och ligger här bredvid
mig i soffan, hon brukar inte somna förens vid
tolv tiden så jag hinner sitta vid datorn en stund
och fixa med lite av varje.
 
I torsdags hade jag två vänner på besök med
deras barn, en liten mamma-träff. Det var full
fart kan man säga, väldigt roligt och det är skönt
att ha vänner som också går hemma om dagarna.
 
Andreas har varit tredagars ledig ihelgen så i
fredags åkte vi till Tidaholm så att jag fick shoppa
lite. Tidaholm kryllar ju inte av affärer men då vi
inte vill gå med Tilda i köpcentrum än så fick det
bli det. Fyndade på rean till Tilda, såklart, så
roligt att handla till henne fast det egentligen är
jag som behöver kläder. På kvällen kom min familj
på besök, mamma bjöd på tårta då hon klarat av
sin tredje termin i skolan och nu går in på den
sista, väldigt bra kämpat.
 
I lördags kom mitt kusinbarn Alva hit på besök,
hon tycker det är så roligt med Tilda så hon hjälpte
till under dagen. På kvällen var det dags för månadens
halv åtta hos mig middag, Karro bjöd på god mat och
vi hade en mysig kväll.
 
Idag har vi varit uppe på Billingen ihop med min
familj, vi gick en promenad och grillade korv vilket
smakade väldigt gott. Resten av dagen har vi bara
tagit det lugnt, man blir sådär härligt mör när man
varit ute några timmar.
 
Nu ska jag släcka ner och försöka sova jag med,
skönt att skriva av sig lite när man hinner.
Natti! Kram / Frida

Kommentarer
Postat av: Therese

Jaa lilla Alva var såå stolt:)) hon tycker det är så roligt med lilla Tilda♥
Kram på er!

2013-01-21 @ 11:23:39
Postat av: Mammas

Ja visst var det mysigt i går :))) Klart det är skojigt för Alva och ta hand om Tilda :)

2013-01-21 @ 19:01:26
Postat av: Moster ♥

Ja tänk att Alva är en riktig "tahandombebistjej ♥ Kul med trevlig helg frida! Kram Gunilla

2013-01-22 @ 19:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0