Ett leende.

Om jag tyckte att dagarna gick fort innan Tilda kom
till världen så är det inget emot vad de gör nu, dagarna
går väldigt fort. Allt går bra, Tilda äter och växer, hon
har börjat le emot oss vilket är underbart. Man blir varm
i hela kroppen.
 
Andreas har börjat jobba igen efter en lång ledighet, han
var hemma i nästan en månad med oss vilket var väldigt
skönt. Härligt att få njuta lite extra innan det blir vardag
igen.
 
Idag har vi haft besök av min barndomsvän Xufe och
hennes son Albin som var hemma på besök i Skövde.
Det är väldigt roligt för flera av oss tjejer som umgåtts
sedan vi gick på lågstadiet fick barn förra året. Ikväll
har min pappa och syster varit här och hälsat på,
tror inte det va mig de ville träffa utan Tilda.
 

Kram / Frida

Kommentarer
Postat av: Mormorssyster

Åh va härligt fRIDA att allt går bra! Lilla tilda såå söter så ♥ Kramlikram Moster

2013-01-17 @ 09:54:15
Postat av: Moster

haha ville träffa er båda<3 myys:)
ses på lördag,kram

2013-01-17 @ 20:26:22
URL: http://nellystigh.blogg.se
Postat av: Alva

VIKEN LITEN GRODA PUSS PUSS PUSS LILLA TILDA FRÅN ALVA

2013-01-19 @ 19:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0