Halv åtta hos mig.

Det blev en väldigt lugn och skön helg, precis vad
jag behövde efter en jobbig vecka. Tyvärr tror jag
att denna veckan kommer bli likadan, har en tuff
sexdagars vecka. Blir det för jobbigt får jag helt
enkelt ta och sjukskriva mig.
 
I lördags hade jag och syster en mysig förmiddag
på stan, shopping och fika. Eftermiddagen
spenderade jag hemma hos familjen där min söta
moster var på besök, alltid lika trevligt att träffas.
 
Igår var det dags för min halv åtta hos mig middag
ihop med Karro, Elin och Anna. Maten blev lyckad,
gästerna var mätta och det blev en lyckad kväll. 
 
 
 
 
Kram / Frida
 

Kommentarer
Postat av: moster

Å så mysigt du fixar Frida för dina vänner...lika kul att träffa dej var det...
Fick du filmsnutten av Carro...hihi...kram o ta vara på dej Frida...ingen som tackar dej om du sliter ut dej<3

2012-09-10 @ 22:53:55
Postat av: Anna

Maten var mumms! Trevligt som alltid!!! kramar Anna

2012-09-11 @ 20:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0