Tisdag.

Tisdag kväll och mina dagar bara flyger iväg, jag
som var orolig för hur jag skulle få tiden att gå på
min ledighet. Är nu inne på min tredje vecka och
hittills har jag haft fullt upp vilket är skönt.
 
Ihelgen som var har vi grejat och donat en hel del
här hemma, målat trappen, dörrar och rensat. Så
skönt att få saker och ting gjorda. Firade också
min söta mamma i lördags kväll som fyllde år igår.
 
Har varit på mitt jobb idag för utvecklingssamtal
med min chef. Passade också på att träffa mina
arbetskamrater och boende, saknar dem.
 
Kram / Frida
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad gott du känner det så:) så skojigt när ni kommer...Kram

2012-10-23 @ 22:22:53
Postat av: Moster

Kan tänka att tiden går fort när man har att göra! Hoppas du mår väl Frida! Kunde du grynkorsvdagen sen...Kram moster...

2012-10-24 @ 15:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0