Kalas.

Söndags kvällen är här och jag har haft en
effektiv och mysig helg. I fredags satte vi
fart med renoveringen av våran trappa, rev,
skrapa gammalt lim och slipade. I veckan
ska vi måla och sen är det fritt fram för
mattläggaren, skönt.
 
I lördags följde jag med mamma, syster och
lille Oliver till Falköping, vi besökte osterian
och strosade i affärerna. Det blev en lugn kväll
med film och god mat.
 
Idag har jag haft födelsedagskalas för min
familj, fick många fina paket, presentkort och
pengar. Imorgon är det min födelsedag, en dag
som jag alltid sett fram emot men i år hade jag
gärna hoppat över den, ett år närmre trettio eller
medelålders som min bror kallade mig idag.
Dock älskar jag att få paket och alla grattis-
hälsningar som man får på sin dag.
 
 
Kram / Frida
 

Kommentarer
Postat av: Moster

Grattis frida får du här på bloggen också det klart:) Ja tiden går såå fort,inte längesen jag var 26! Söte Oliver...Puss o hälsa...Kram moster ♥

2012-10-15 @ 14:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0