Förkylning.

Ligger nerkrupen i soffan under mitt täcke och
kollar på tv, mysigt tänker ni men jag är riktigt
trött på det hära nu. Fick gå hem från jobbet
tidigare i tisdags och sen dess har jag legat
här, suck. Snörvlat, hostat och haft ont i halsen,
den värsta förkylning jag varit med om. Var på
vårdcentralen igår och fick pencellin så nu börjar
jag må bättre, äntligen. Det värsta är att jag har
tappat rösten, får bara fram ett litet pipande ljud.

Blir stressad av att ligga här och inget kunna
göra, jag har så mycket som behöver bli gjort.
På måndag får vi äntligen vårat radhus, det
känns så bra och tiden går så fort. Jag hade
velat packa klart allt som vi inte använder tills
på måndag så vi bara kan koncentrera oss på
huset, men det ska väl hinnas med.

Kram / Frida



Kommentarer
Postat av: Therese

Fy, låter inget vidare!! Du ska se att det vänder nu när du fått penecelin. Ta hand om dig nu! Spännande med huset, kan förstå att ni längtar! Kram!!

2012-03-25 @ 09:25:46
Postat av: Mamma

Ja det var en riktig pärs du åkte på!!



Kul med huset i morgon ni hinner med ska du se!! Viktigast är att du blir pigg först:) kram

2012-03-25 @ 20:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0