Inspiration.

Kände mig lite dåsig då jag steg upp imorses
men jag gjorde mig iordning och åkte in till
stan för att uträtta några ärenden. Det har
kommit in så mycket fina vårnyheter som
jag gärna skulle vilja pryda mitt hem med.

Mådde sämre då jag kom hem från staden,
både ögonen och näsan rinner. Så jag har
legat i soffan mestadels av dagen i min one
piece och tyckt synd om mig själv. Hoppas
på att må bättre imorn så att jag kan jobba.

image description image description
image description image description
image description image description

Kram / Frida


Kommentarer
Postat av: Moster

Tack för titten hos mej! Ja NU det sista har dom börjat äta,inte så mtcket kvar på den nu! Jaa känner mej lite rulig här,ont i kroppen o så..Ska du inte vara med i min utlottning frida!! kramis Gunilla

2012-02-07 @ 19:19:11
Postat av: Mamma

Men då lilla snutt ska du bli sjuk får vi inte hoppas..kram

2012-02-07 @ 20:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0