Första advent.

Dagarna går men tyvärr har ingen bebis kommit
till oss ännu, på tisdag är h*n beräknad att födas.
Imorgon ska vi förhoppningsvis på det sista besöket
hos barnmorskan men jag hoppas inte på för mycket.
 
I veckan överraskade min söta syster mig med en
adventskalender med ett paket för varje dag. Blir
som ett litet barn igen, älskar att få paket. Idag har
jag och syster varit inne på julskyltning i stan,
väldigt kallt men mysigt att bara strosa runt. Köpte
hallonblads the som jag sitter och "avnjuter" nu,
ingen njutning med vad gör man inte för att försöka
få igång det.
 
 
 
Kram / Frida
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja mysigt med advent och dessutom snö:) ja paket blir man aldrig för stor för:)))

2012-12-04 @ 17:26:16
Postat av: Therese

Jättemysigt med snö, perfekt tajming i år :)

Lycka Till nu, Kram♥

2012-12-04 @ 18:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0