Besök.

Då var det redan onsdag kväll och denna
veckan har bara susat förbi, skulle vilja ha
några mer timmar på dygnet. Det är jobba,
äta, renovera och sova som gäller just nu.
Det börjar ta sig i huset, det är mycket kvar
men jag börjar se ljuset i tunneln.

Idag fick vi besök av Elin, Karro, Bettan &
Martin som kom förbi och kollade och tog
en fika i all sin enkelthet.

image description image description
image description image description
Fick fina blommor & godis av Karro <3

Nu ska jag göra mig iordning för sängen,
varit så trött denna veckan. Kram / Frida


Kommentarer
Postat av: Karro

<3 ni kommer få det supernajs tror jag!

2012-04-05 @ 14:40:31
Postat av: Mamma

Åh vilka fina blommor och gott godis:)

2012-04-05 @ 22:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0