Längtan.

Flera gånger om dagen klickar jag mig in på Hemnets hemsida, väljer
min senaste sökning som är Falköpings kommun, Skövde kommun,
max tre dagar. Väntar med spänning då sidan laddar och håller alla
mina tummar och tår på att det har kommit ut ett radhus som ska 
passa oss perfekt. Ännu har inte detta hänt men hoppet är
det sista som överger människan, eller?

Jag är otroligt trött på att bo i denna lägenheten nu, inte för att jag
inte gillar den för det gör jag verkligen. Det är trångt, alla skåpen
är proppfulla och man kommer ej åt det som ligger längst in.
Har mycket fint som jag skulle vilja ha framme men platsen
finns inte. Vi har varken balkong eller en trädgårdsplätt.

Jag vill helt enkelt ha något större med en balkong eller
en liten trädgårdsplätt. Den som väntar på något gott...


Kram / Frida


Kommentarer
Postat av: Malin

Snart ska du se gumman, att era drömmars radhus eller hus dyker upp. Det gäller bara inte att ge upp. Tänk på att det förmodligen är erat livs största investering, och då ska det väl vara perfekt efter erat tycke, såklart! Stor kram Malin

2011-09-28 @ 22:15:35
URL: http://rosaliljan.blogspot.com
Postat av: Anonym

Då är vi två (4)... Här är det oxå sjukt trångt och jag bara längtar tills det perfekta huset dyker upp! <3

2011-09-28 @ 22:21:08
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0