Hjärtan.

Äntligen fredag och nu har jag jobbat klart för denna veckan,
vilket känns väldigt skönt. Nu är jag ledig över helgen, typiskt
nog så jobbar Andreas helg.

Har haft en mysig förmiddag med Malin, strosade runt i lite
affärer och tog en fika. Åkte sedan till Vilske kleva för att
lägga ett hjärta på Carolines grav. Det var så fint med en
bädd av granris med ett stort hjärta och ljus. Gravstenen
hade ett utskuret hjärta på ena sidan med ett graverat
porträtt av C. Det känns skönt att ha varit där nu, har
skjutit på det länge. På vägen hem åkte jag till mormors
grav och la på ett hjärta och tände ett ljus, saknar henne
sååå....

  

Nu blir det en lugn och mysig hemmakväll med mitt
hjärta, god mat och tända ljus framför tv:n. Är trött
och hängig efter tre nätters jobb, ska bli skönt att få
gå och lägga sig ikväll. Kram / Frida

Kommentarer
Postat av: Moster...

Åh du är snäll frida som tänker på nära o kära...Ja mamma la på kransen från mej o henne igår...saknar mamma såå mycket oxå,blir nästan mer o mer..Beror väl på att jag blir så lik henne...Springer likadant säger mams o Tess ♥

2011-11-04 @ 21:09:41
Postat av: Camilla

Fint du har skrivit kram

2011-11-04 @ 21:14:22
Postat av: Therese

Vilka fina hjärtan........Saknar oxå Mormor jättemycket,tänker på henne ofta ♥ Kram!

2011-11-05 @ 10:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0