Jobbhelg.

Fredag igen och det är skrämmande hur fort veckorna
går. Mina tre lediga dagar är nu slut och en helg på
jobbet väntar, känns sådär faktiskt eftersom att jag
fick jobba förra helgen då jag skulle varit ledig. Jag
hoppas på att helgen kommer att gå fort så att det
snart blir måndag, håller tummarna för att det ska
falla oss i smaken.

Har ingen motivation till att göra något idag, kan det
bero på vädret tro? Grått och trist. Jag har iallafall
svettats på motionscykeln, ska laga lite lunch nu
och ikväll är det dags för jobb. Trevlig helg!
Kram / Frida


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du behövde nog va lite mer ledig Frida! har ni hittat nåt tro? nyfikna moster undrar ♥ kram på dej Gunilla

2011-11-18 @ 14:14:37
Postat av: Anonym

Åh, ska ni på nån visning? <3

2011-11-18 @ 15:33:49
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0