Söndagsmys.

Jag som hade sett fram emot en ledig helg tillsammans
med mitt hjärta, så blev det dock inte. Blev väckt vid
sju tiden på lördag morgon, det saknades personal på
jobbet. Jag har inte samvete att låta bli att svara, man
vet ju själv hur det är då man sitter på jobbet och det
saknas personal. Så jobb blev det.

Det var bråttom hem efter jobbet för att hinna göra sig 
iordning till Mattias 40 års fest. Vi hade en väldigt trevlig
kväll <3. Jag fick även jobba idag, har varit trött hela
dagen då det inte blev så mycket sömn inatt.

Nu ska jag ta och tända lite värmeljus, värma en kopp
thé och krypa ner i soffan under en mjuk filt. Ska invänta
söndagens Beck film, det är något speciellt med Beck på
söndagar även fast man sett dem flera gånger. Kommer
antagligen somna tidigt ikväll.

Natti Natti! Kram // Frida


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja bra tänk tycker jag.. men kan kännas som man inte kan planera ...men nu får du mysa i soffan. kram

2011-11-13 @ 20:43:27
Postat av: Anonym

Jaa Frida..hoppas du får lite mys med ♥ nu då! Kramis Moster

2011-11-13 @ 22:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0