Mingel.

Efter jobbet idag åkte jag till Malin i Tibro, blev bjuden
på glögg och hembakat. Julkänsla. Därefter åkte vi till
butiken förr & nu som ligger i Tibro, de hade mingelkväll.
Vi gick och strosade länge i butiken, det fanns så mycke
fint.

Jag hade tänkt att mysa ner mig i soffan och kolla på
hemmafruarna då jag kom hem men ställde mig och
strök mina julgardiner istället. I år har jag fått ta över
mammas fina änglagardiner som jag har beundrat i
många år, kommer bli så fint. Ska faktiskt ta och
plocka ner allt det prickiga över julen, tro det eller
ej, tsss. Natti! Kram / Frida


image description image description

Kommentarer
Postat av: Camilla

Mysigt det lät ;)

2011-11-23 @ 09:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0