Ledig måndag.

Så vart det äntligen måndag och en ledig dag, denna
veckan är väldigt bra då jag endast jobbar tre dagar.
Så skönt och jag hoppas på en underbar helg.

Andreas har också varit ledig idag så vi var inne i
stan på förmiddagen och handlade. I eftermiddags
var det äntligen dags för visning och jag blev kär
direkt, det föll mig i smaken. Men det krävs två
för att dansa tango.

Imorgon blir det först jobb och sen mys med Malin
om inte bebis bestämmer sig för att titta ut.

Kram / Frida


Kommentarer
Postat av: Moster

Åh va kul att det föll dej i smaken då...inte Andreas då tro? hoppas det kan bli nåt kramar Moster

2011-11-21 @ 21:44:20
Postat av: Malin

Ser fram emot en mysig kväll, och vad det verkar så stannar bebis i magen så att vi kan shoppa. :)

2011-11-22 @ 11:02:10
URL: http://rosaliljan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0